News!

Blog zawiera treści nawiązujące do przemocy!
Chcesz być na bieżąco? Polub dziennik ducha na Facebooku i dołącz do obserwatorów :) To nic trudnego!

środa, 24 kwietnia 2013

Strzaszne Dobry

Chcę was od razu powiadomić, że to nie będzie kolejne romansidło o wampirach czy wilkołakach, żaden kolejny dubler zmierzchu czy pamiętników. To będzie coś wymyślonego spontanicznie i paranormalnie! Jeśli każde z nas zastanawia się jak to jest umrzeć i co dalej się z nami dzieje to dobrze, to ludzka reakcja spowodowana głównie lękiem. Każdy ma swoje wymysły, a ja zamierzam wam przedstawić mój własny pomysł. Jeśli was zaciekawi to dobrze, a jeśli znudzi to trudno- życie.
Mam wielką nadzieję, że moja amatorszczyzna zostanie jakoś doceniona, chociaż nawet na to nie liczę. Piszę dla przyjemności, nie ukończyłam żadnych wyższych studiów itp związanych z pisaniem. Od amatorki dla amatorów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz